موتور برق بنزینی

در موتور بنزینی، و یا موتور برق هوندا زمان بندی شیر به طور سنتی طراحی شده است برای بهینه سازی عملیات در شرایط با سرعت بالا تمام بار با باز کردن دریچه ورودی. اندازه سوپاپ شیر در موتور برق بنزینی و یا موتور برق هوندا بر اساس ملاحظات قدرت با سرعت بالا، گشتاور کم سرعت، مقدار گاز باقی مانده در بار بخشی برای کنترل ترکیب اتهامات و انتشار، اتهام به اگزوز در بار کامل، و بیکار تعیین می شود کیفیت در قسمت بار، اگر موتور موتور تور بسته باشد، اختلاف فشار زیادی بین منیفولد خروجی و ورودی منیفولد (به عنوان مثال، خلاء بالا) ایجاد می شود. سپس مقدار زیادی از گاز باقی مانده (EGR داخلی) از منیفولد خروجی به داخل سیلندر از طریق همپوشانی دریچه هدایت می شود.

یک سوپاپ کوچک در موتور برق بنزینی با هم مخلوط می شود: (1) راندمان کم حجم در سرعت های بالای موتور به علت ضعف ضعیف؛ (2) گشتاور بالا در سرعت کم؛ (3) EGR داخلی کم در بخشی بار؛ (4) جریان برگشتی کم مخلوط سوخت و هوا به سیستم اگزوزدر موتور برق بنزینی ؛ و (5) کیفیت بیکار خوب با توجه به کسری گاز باقی مانده کم. بازگشت کم به کانال اگزوز از BSFC بالا جلوگیری می کند و همچنین کاتالیزور را محافظت می کند. ثبات و کیفیت پایدار بهبود یافته ممکن است باعث کاهش سرعت بیکاری برای کاهش مصرف سوخت بیکار شود.

پیشرفت در فن آوری موتور بنزینی باعث پیشرفت های عمده در توسعه روغن موتور بنزینی می شود. تکنولوژی کلیدی که در سالهای اخیر معرفی شده است، تزریق مستقیم بنزین (GDI) است که اغلب با توربوشارژ (TGDI) همراه است تا یک موتور قدرتمند و قدرتمند با قدرتمند اما قدرتمند را ارائه دهد. تمرکز این بخش بر روی چالش های این نوع موتورها است. در عمل، یک موتور بنزینی برای مدت طولانی به طور پیوسته در دریچه ای کامل عمل می کند، بنابراین توربو شارژر باید با عملکرد گذرا خوب همراه باشد و نه منحنی گشتاور کامل در حالت پایدار و کامل. این بعدا مورد بحث است.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Joe علیرضا سمندری شاعری از دیار باخرز memories آموزش فایل فلش رام های اندرویدی نگین کوهسار چت|چت روم|عسل چت|پرشین چت|نازچت آموزش کنکور زبان انگلیسی شناخت و درمان بیماری ها املاک سایه بان